Nowe projekty, nowi klienci, nowy wizerunek - FERGES

FERGES pomimo tego, że nie znajduje się dość długo na rynku gospodarczym, to stale się rozwija. Wciąż nowe projekty, realizacje, udogodnienia, które proponujemy klientom względem dostarczanego towaru to tylko jedne z kilku zmian, które następują w ostatnim czasie. Tak więc postanowiliśmy w trosce o obecnych i przyszłych klientów przeprowadzić rebranding. Choć zmiana jest niewielka, to z pewnością będzie zauważalna gołym okiem. 

Oprócz odświeżenia wizerunku zależało nam również na tym, aby nowe logo odnośnie nazwy firmy, było bardziej czytelne. Ma to na celu nadanie charakteru. Kolor został lekko zmodyfikowany, lecz z zachowaniem dotychczasowej tonacji. Nowe logo zdecydowanie skupi większą uwagę na nazwie firmy. Zawsze staramy się sprostać oczekiwaniom klientów, dlatego i tym razem zmiana ta wiąże się z rozwojem i uwarunkowaniami, które stawia nam rynek. 

Pojawiające się trendy skłoniły nas do zmiany na rzecz podnoszenia standardów i potrzeb każdego klienta. Nowe logo charakteryzuje się dość klasycznie. Zostało zaprojektowane przez profesjonalistę. Elementy graficzne również zostały lekko zmodyfikowane i uproszczone, lecz stały się zarazem bardziej minimalistyczne niż poprzednie. Głównym celem zmiany logo było nadanie mu unowocześnienia i świeżości.