Dostawa rur stalowych fi 1220 mm na budowe transportowego terminalu LUGAPORT
Etapy realizacji projektu
Data rozpoczęcia
01.05.2019
Data zakończenia
01.09.2019
Adres
Region Leningradzki, dystrykt Kingisep, komercyjny port morski Ust-Luga
Zleceniodawca
FSUE „Rosmorport”
Funkcja firmy
Dostawa rur stalowych
Materiały dostarczone
Rury ze szwem wzdłużnym
Średnica
1220 mm
Ścianka
12 mm
Ilość
924 tony
Opis projektu
W ostatnim czasie FERGES miał do zrealizowania bardzo wymagający oraz ambitny projekt. Nasza załoga dostarczyła więcej niż 900 ton rur stalowych ze szwem o średnicy 1220 mm, które zasilą budownictwo transportowego terminalu LUGAPORT w Fińskiej zatoce morza bałtyckiego, którego głównym celem będzie stworzenie sztucznego lądu oraz wzmocnienie linii brzegowej.
Dostarczenie tak sporej ilości rur, których waga oraz wielkość były dosyć mocno problematyczne, wymagało od naszego logistycznego zespołu odpowiedniego zaplanowania. Bogate doświadczenie naszej załogi w takich sytuacjach okazało się bezcenne ponieważ transport dużego ładunku na miejsce prac budowlanych, za pomocą samochodów, przebiegł bezproblemowo. Dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu oraz sprawnemu działaniu, materiały w dość szybkim czasie znalazły się w miejscu budowanego obiektu.
Zaraz po dostarczeniu zamówionych rur, mógł się rozpocząć ważny proces tworzenia sztucznych działek lądowych oraz kształtowanie linii brzegowej, które mają zostać zrealizowane w ramach projektu inwestycyjnego o nazwie LUGAPORT. Warto dodać, że dostawa rur nie odbyła się jednorazowym transportem ponieważ po stronie FERGES leżał również obowiązek magazynowania zapotrzebowania, złożonego przez zleceniodawcę oraz dostarczanie zakupionego materiału zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem, którego udało nam się całkowicie dotrzymać.
Cieszymy się, że nasza firma zdobywa coraz to większe zaufanie, dzięki czemu mamy okazję być częścią tak ważnego projektu jak budowa uniwersalnego, handlowego terminalu (LUGAPORT). Budowa morskiego terminalu LUGAPORT, umożliwi transport ziarna, wielu spożywczych ładunków oraz wielu innych ważnych materiałów. Szacowany roczny poziom załadunku, jaki będzie miał okazje być przetransportowany przez ów terminal to 24,3 mln ton. FERGES cieszy się, że został wybrany do tak ważnego projektu i mógł po raz kolejny udowodnić swoją niezawodność oraz obdarzyć zleceniodawcę wysoce jakościową realizacją zlecenia.
Dostarczenie tak sporej ilości rur, których waga oraz wielkość były dosyć mocno problematyczne, wymagało od naszego logistycznego zespołu odpowiedniego zaplanowania. Bogate doświadczenie naszej załogi w takich sytuacjach okazało się bezcenne ponieważ transport dużego ładunku na miejsce prac budowlanych, za pomocą samochodów, przebiegł bezproblemowo. Dzięki odpowiedniemu zaplanowaniu oraz sprawnemu działaniu, materiały w dość szybkim czasie znalazły się w miejscu budowanego obiektu.
Zaraz po dostarczeniu zamówionych rur, mógł się rozpocząć ważny proces tworzenia sztucznych działek lądowych oraz kształtowanie linii brzegowej, które mają zostać zrealizowane w ramach projektu inwestycyjnego o nazwie LUGAPORT. Warto dodać, że dostawa rur nie odbyła się jednorazowym transportem ponieważ po stronie FERGES leżał również obowiązek magazynowania zapotrzebowania, złożonego przez zleceniodawcę oraz dostarczanie zakupionego materiału zgodnie z wcześniej ustalonym grafikiem, którego udało nam się całkowicie dotrzymać.
Cieszymy się, że nasza firma zdobywa coraz to większe zaufanie, dzięki czemu mamy okazję być częścią tak ważnego projektu jak budowa uniwersalnego, handlowego terminalu (LUGAPORT). Budowa morskiego terminalu LUGAPORT, umożliwi transport ziarna, wielu spożywczych ładunków oraz wielu innych ważnych materiałów. Szacowany roczny poziom załadunku, jaki będzie miał okazje być przetransportowany przez ów terminal to 24,3 mln ton. FERGES cieszy się, że został wybrany do tak ważnego projektu i mógł po raz kolejny udowodnić swoją niezawodność oraz obdarzyć zleceniodawcę wysoce jakościową realizacją zlecenia.